Cheesecake cu ricotta și caise (fără coacere)


Hello comunitatea Healthyandtasty101,

Iubesc fructele și asta deja nu mai e o noutate. Nu pot să zic că am fructe favorite, îmi plac toate la fel de mult.

De data asta am ales caisele pentru un Cheesecake răcoros care nu necesită coacere, mai ales acum că e sezonul lor și suntem și norocoși deoarece avem caise în grădina lu' bunii. Având în vedere că ne aflăm în luna lui "cuptor", aceasta este perfectă pentru vremea de afară pentru că nu mai trebuie să facem căldură în casă de la cuptor. Gustul final e unul dulce acrișor, o combinație genială în aceste vemuri caniculare.



Bineînțeles că am adaptat rețeta clasică de cheesecake și am facut-o mai puțin calorică.

Ingrediente
Pentru crustă și cremă:
- 250g biscuiți digestivi
- 120g unt 62%
- 500g Ricotta
- 250g Brânză de vaci 0,2 %
- 200g cremă de brânză light
- un plic de gelatină
- 50g Eritritol
- o lingură esență de vanilie
- 3 caise

Pentru jeleu:
- 500g caise
- 5 linguri Eritritol
- un plic gelatină




Pentru bază am folosit biscuiți digestivi fără zahăr de la Gullon și unt topit. Am mărunțit biscuiții cu ajutorul unui robot de bucătărie iar apoi am turnat untul topit peste ei și am format baza în tavă, după care am pus totul la frigider. Între timp am pregătit gelatina conform instrucțiunilor de pe ambalaj și m-am ocupat de cremă, am pus toate tipurile de brânzeturi într-un bol, am adăugat eritritolul și esența de vanilie și am amestecat totul cu ajutorul unui mixer. La sfârșit am combinat totul cu gelatina.

Am turnat jumatate de compozitie peste baza din biscuiți, apoi am pus feliile de caise și am completat cu cealaltă jumătate. Am dat totul la rece și m-am ocupat de jeleu.

Pentru jeleu am folosit 500g caise pe care le-am pus într-o crăticioară, am adăugat eritritolul și am lăsat totul la foc mediu 10 minute după care le-am blendat. Am pregătit din nou un plic de gelatină conform instrucțiunilor de pe ambalaj. După ce sosul s-a răcit l-am combinat cu gelatina și am turnat totul peste cremă.

Cheesecake-ul a stat la frigider 6h iar apoi l-am "devorat". Poate fj făcută seara iar dimineața să avem un desert sănătos și delicios la mic dejun.

Poftă bună!

P.S. Nu uitați să-mi trimiteți pozele voastre pe contul meu de Instagram: @Healthyandtasty101

















Comentarii